benimbebegimm pesser hiç duymadım canım bilmiyorum ama ben de 25. Haftalarda felan erken doğum riski yaşamıştım ilk gebeliğimde, bende de rahim ağzında incelme var demişti Drum, yatış verdi ilaçla felan tedavi oldum sonra düzeldi çok şükür, 38+1 de planlı sezeryan olmuştum.
Dr için alışılmış bir durum, gereken tedaviyi uygular zaten, sen moralini yüksek tut Allah’ın izniyle bunu da atlatır zamanında doğum yaparsın inşallah, dua ve tevekkül et her şeyde vardır bir hayır🌸