Bana gülüyor ya bayramdan önce doğur ya da sonra diye Allahım yaa. Doktorum çok tatlı birisi doğumda o olsun istiyorum ama napıcam ya bayrama gelirse. SAT a göre 5 haziran gösteriyor ama usg göre de 26 mayıs hahssh tam arada kaldım. Bebeğimin gelişimi de iyi çok şükür ama bi yandan da tam haftasını tamamlasın istiyorum Allahım hayırlısını versin sağlıkla sıhhatle almayı nasip etsin inşallah herkese 🤍🤍