emmy06 Elmas03 kısalık durumunda serklaj yapıyorlar diye duymuştum ben de hep, çok geçmiş olsun stres olmamaya çalışın kendinizi germemeye çalışın 🙏
Elmas03 emmy06 aynen işte Türkiye’de herhalde öyle yapiyollar Belçika dayım ben bana hemen pesser silikon önerdiler
Elmas03 benimbebegimm hafiften dayanamicak bu acı yok saniyelik bitiyor zaten uzun durmuyor ve çok fazla acı yok
2princessmother Elmas03 bilgim yok ama senin için baktım neymiş diye serklaj yerine yapılan birşeymiş Yani bizde yapılan serklaj ile aynı https://chatgpt.com/share/69fdac20-0900-8327-9b11-0d3c5a5a1dae son kısmı hariç okuyabilirsin canım ben haftamı baz alarak yorumlamış son kısmı
Elmas03 2princessmother çok teşekkür ederim evet bende okuyorum ama benim şu an ki endişem korkum sigara içiyorum ayni ben gibi olup ve sigaraya devam eden oldu muz kısıtlıyorum kendimi ama olmuyor aklım sigarada kalıyor sigara bitiyor kızmıyorum kendime ictine ne oldu sanki diye yutamıyorum kendimi hani ben gibi ol n var mı ki ?
leman_hesenova Merhaba 26 haftamda banada takıldı pesser. Şu an 28 haftamdayım.🥹Ben bir kaç yerde daha okudum bilgisi olan çok az ama olanlarda baya ireliki haftaları göre bilmiş. İnşallah darısı başımıza.