Kızlar bi kaç gün önce kanamam oldu ve hastanede kaldım bugün ciktim şükür erken doğum riskim vardı 27haftalik gebeyim kanamam durdu ve bana alt taraftan bi silikon taktılar bebek yukarda dursun diye ayakta kalamam sadece yatmam gerek benim gibi olanlar nasıl geçirdi bu süreci merak ediyorum inşallah kendimi ifade edebilmişimdir