erbasozgee yarın tekrar randevum var 7 haftalıkken gittim Bebek pek görünmüyor daha aslında hatta hiç görmedim ama kesenin içine doktor hani o dokunduğunda kalp atışı geldi sonra hatta el bileğime baktı benim nabzımla uğraşıyor falan diye benimle nabzına da uyuşmuyordu büyük ihtimal bebek ama daha çok küçük ya sanırım hafta 7 haftadır ama sanırım 6 ya da 5 haftalık gibi geliyor bana