Kendi doktorum konferansa gittiği için başka doktora gittim 3 lü tarama için kan verdim ultrason baktı ama çok hayal kırıklığı yaşadım. İstersen ambiyosentez yaptır engelliyse aldır geç değil dedi bunu diyen bir doktor ve bir kadın . Çok üzüldüm buna . Kilo üzerine hamile kaldım ona ayrı laf söyleyip durdu . 15 ve 14 yaşında kızlarım ve 7 yaşında ikiz kızlarım var bu hamileliğim tamamen bana sürpriz oldu önlem alınacak bir durum olduğunu farketsem zaten alırdım ama 5. Çocuğum diye bir sürü eleştiri kendini neden bağlatmadın daha önce dedi . Engelliyse bunu aldır vs bi sürü zırvaladı