Havin49_ zubudabi ben 36 haftalık gitmiştim 39+5 te doğum yaptım tüylerim çabuk çabuk gelmiyor 1 ay geçmesine rağmen çıkmamıştı İkincide kuaföre yavaştan gidim dedim suyum geldi o sabah apar topar kendim ne kadar yapabilirsem yapıp gittim
Gks_01 sarilale123 hayır kısayken temiz olmaz batık olur çok uzunken de olmaz orta halinde gitmelisiniz