zubudabi başından beri ağdaya gidiyorum . En son geçen hafta gittim şuan 31+2 yim .genel olarak sırt üstüyüm arka kısmı alabildiği kadar önden alıyor sonra Sedyede tam dönmüyorum yan yatıp gerdiriyorum halloluyor işini bilen biri yapınca o zaten şöyle dur vs diyor evet utanç verici ama o kısım zaten 5 dk sürüyor