kızlar sabah hafif vardı sol kasığımda ağrı ama şu anda şiddetlendi başım da dönüyor gözümün önünde mavi ışıklı toplar uçuşuyor sanki tansiyon aletim yok başım da çok ağrıyordu 2 gündür alerjiden diye pek üstelemedim doktora gideyim mi yoksa bekleyim mi ne belirtisi olabilir sağ elim baş parmağında da karıncalanma var 15+0 bugün hastane uzak eşim de ayağını sakatladı dün mecbur ben kullanıcam arabayı kullanırken direksiyon başında bişey olursa diye korkuyorum biraz o yüzden beklesem mi diye soruyorum:(