kubracaliskn Kızlar benim beta 47-87-271di 10 gün geçti kan verdim bugün 1020 bu değer çok düşük değil mi? Acil yardım eder misiniz kötü bir şey var dimi
buketdeniz19 kubracaliskn 10 için son değer düşük canım ama doktor ne der bilemem biraz daha bekle doktora git keseyi görür belki çünkü normalde 2 günde 2 katı artması gerekiyor
salihaci kubracaliskn Ortalama iki günde bir iki katı artması gerekiyor ama doktorlar %60 70 ilerlemeyi de normal kabul ediyor biraz yavaş artmış yarın tekrar kan verip düşüyorsa dış gebelik olabilir kimyasalda çok ilerlemiyor zaten dış gebelikte de böyle oluyor bende öyle olmuştu
kubracaliskn buketdeniz19 aslında dün vajinal ultrasonla küçük bir kese gördü ama değerim geri mi düşüyor anlayamadım ki
birumutmeselesi Benimde pazartesi günü kontrolüm vardı beta baktırdım 265.2 çıktı 2 gün sonra 272.9 çıktı yarın bı daha vericem doktor yine aynı olursa dış gebelik olabilir dedi çok stresliyim
kubracaliskn birumutmeselesi işte ben 271den sonra baktırmadım gerek yok sandım bugün baktırdım 1020ydi
beybimom_ kubracaliskn iki günde bir en az %60 artması gerekiyor mesela ben ilk verdim 192 sonra 489 en son üç gün sonra verdim 1400 küsür çıkmıştı inşallah sizinde bir sorun yoktur
kubracaliskn beybimom_ sizin 3 gün sonra 1400 küsür olmuş ama benim arada 10 günüm var ve sadece 271den 1020 olmuş
kubracaliskn salihaci işte yarın doktora gideceğim bakar betaya söyler artık ama 10 günde böyle artış normal değil farkındayım
kubracaliskn salihaci dış gebelikte kese rahimde olmuyor dimi yani tam ne oluyor dış gebelik tüplerde kalıyordu o muydu