sadece1selda @Elisa0110 ya evet öyle sadece pazartesi ufak sancılarım çıktı nst de devamı yok açıklık da hala yok sancı da ne yapacağım şaşırdım yapmadıgım bişey de kalmadı 🥲
Elisa0110 sadece1selda doktorun ne dedi peki bnmki nst de sancı çıkmadığı için çatı muayenesi de yapmadı 😕
sadece1selda @Elisa0110 bende nerdeyse bu hafta üç defa açıklık muayenesi oldum en sonunda biraz lekelenmem oldu dedim tamam kesin doğururum ama yok doktorum haftasını bekliycez müdahalelik bir durumun yok dedi ama ben çok yoruldum artık stres oluyorum neden doğmuyor diye 😬
Elisa0110 sadece1selda bende aynı durumdayım doktor açıklık bakmıyor nst de sancı yok diye haftasını beklicez dedi 😕
Betbet34 Mel_58 Erkek geç geliyor diyorlar kimden duysam 40 üstü doğurmuş 🤦♀️ bende beklemedeyim zaman geçmiyor vajina baskısı çok fazla ama sancım falan yok nst de o yüzden çatı muayeneside yapılmadı hiç. 38+2 yim heyecanla ve korkuyla bekliyorum 😅
Mel_58 Betbet34 bende de altta doğru cok baskı var herkez de öyle diyor erkek bebek gününü bekler genelde ya da gününden geç doğar ama git gide agırlaşması yoruyor insanı saglıkla gelsinler
havvaa41 Mel_58 merhaba benim bebeğim kız 40+3 olduk gelen giden yokk 41 e kadar gelemzse suni vericez dedilerr srtık gelsinler ya bu bebeklerrr
Mel_58 havvaa41 aynı durumu bana da dediler günü de geçerse 1 hafta bekleriz ilaçla başlatırız doğumu saglıkla gelsinler inşallah
sadece1selda @Mel_58 ayy inan artık hergün sabah uyanıyorum soruyorlar akşam yataga giriyorum soruyorlar belki bu stres de engelliyor bilmiyorum 😂