Mel_58 Mayıs anneleri naptınız bekliyor musunuz doğurduğunuz mu? 38+4 hala beklemekteyiz dedikleri gibi erkek bebeleri geç mi geliyor 🥲🥲 İlk hamileliğimde kızımı 38+3 haftalık doğurmuştum 😃😃
gizemb0 Mel_58 Bizde 38+0 olduk bugün bizimki kız bebek. Bakalım ne zaman gelmek isteyecek bak bunu yazarken bile bi karnım kasıldı😅
donovan26 Mel_58 39+4 doktor 40a kalmaz dedi ama bakalım gelen giden yok. Aslında 40.haftamız Anneler Günü o gün doğmuş olsa ne tatlı bir anı olurduu🥹🫠
donovan26 Doktorum doğum başlaması için ufak ufak göğüs ucu uyarısı yapmamı önermişti bugün onu yaparken sütüm geldi ya😅