Benimde o bir ilaç var onu içinde kabızlık yapıyordu ondan oluştu dış hemoraid benimki ama ağrı yok oturunca ağrımiyor ama orda bir parça olması canımı sıkıyor ya napacam inşallah geçer kabız olmamaya çalışıyorum çiğ köfte seviyorum baharatlı diye kabız olurum diye yemiyorum kabız olmamaya çalışıyorum ama şu oturma dusu denicem iyiymiş o ılık suyu leğene veya kuvvete doldurun ve içine oturun 10 15 dk iyi geliyormus kuvvet ve leğende yoksa makata doğru tuttun suyu oda ise yarıyormuş birde bir yorumda gördüm kantaron yağı onuda alacam kullanacam canım çok sıkıyor o parça 😞