merve_tp Kızlar basur oldum galiba. Doktora söyledim ama hamilelik için özel bir krem yok galiba. Genel cerrahiye yönlendirdi de gitmek istemiyorum. Yaptığınız bir şey var mı?
melekkose merve_tp benimde maalesef hamilelikte çok arttı genel cerrahiye gittim oda hiç birşey yapmadı yine kadın doğumcum 2 krem verdi işe yaradı
semalyali merve_tp benim doktorum krem verdi birde kan hapı bıraktırdı Multivitamin den devam edelim dedi şuan kan hapını bırakınca kremle beraber normale döndü ağrı sızım kalmadı hiç
Zhanm_hafz1 merve_tp bacım kantoron yağı al her akşam bi iki damla damlat makat bölgene sonra gel bana teşekkür et bu arada kabızlıgıda birebir
beautiful_ merve_tp eğer yüksek hemoroid değilse geçer benimkisi baya büyüdü doğum sonrası da baya kötü etmişti beni
beautiful_ merve_tp kabız olmamaya dikkat et kuzum zaten doğum sonrası da kabız yapan şeyleri yemeğin bir süre diyorlar
Zhanm_hafz1 merve_tp dene ben kabızlıkta ölüyordum bunu buldum denedim artık ne zorlanma ne yapamama Elhamdulillah
selma_ozkan merve_tp bende hiç işe yaramamıştı ya. Bence tek başına genel cerrahiye gözük. Elle kontrol ediyorlar bi de yırtık var mı ya da ne kadar ilerlemiş vs diye ihmal etmeyin sonrası çok kötü oluyor maalesef
annekiz6141 merve_tp Ayy 🥺🥺🥺 katı şeyler çok tuketmemeye çalışın biraz sıvı tuketin bide mutlaka ama mutlaka suyu ihmal etme.. Eğer çok ileri derecede değilse geçer doğum sonrası.. Ama bende şöyle bişey var usuttugum zaman bile çıkıyor hemen 🥺
merve_tp annekiz6141 of ya bende ilk defa oldu. Doktora da tam açıklayamadım eşim yanımdaydı utandım :(
annekiz6141 merve_tp benimde özel bolgemde hemen sağda varis çıktı mesaj çektim bende gelince bakarız dedi mecbur kuzum şöyle büyük kizda vardı benim bayandi o zaman da kadın dogumcu doktorum oda bakmisti 😂😂🤣🙊
selma_ozkan merve_tp benim de dışa dönük olmuştu. Doğum sonrası sürekli kanama oluyordu yırtılma bile olmuştu. 2 tame krem verdi genel cerrahi onları karıştırıp o bölgeye yedir iyice dedi bi de kabız olmaman gerekiyor
selma_ozkan selma_ozkan fito ve anestol adında iki kremdi bana çok iyi gelmişti çok hızlı iyileşti ama o süreçte hiç kabız olmamaya çalıştım