ciceki rabia_4949 valla benim kide kesinmiş gibi konuşmuştu özele gidiyorum o ilk başta çıkıntıyı pipi olarak gösterip erkek demişti şimdi kız çıktı yanılma payı oluyor yani cnm
beybimom_ bernsuna genelde 12 haftadan sonra cinsiyet tahmini yapıyolar ama kesin olarak 16dan sonra söylüyolar ben hep kız hissediyorum ama etrafımda ki bazı kişiler erkek diyo
bernsuna beybimom_ beybimom_ bana 11+4 de yaptı bence çok erken ya 12 den sonra Organ kıza erkeğe göre şekillenmeye başlıyormuş zaten
beybimom_ bernsuna ya erken tabi 26 haftadan sonra öğrenenler bile var doktorlar genelde tahmin yapıyor