kubragencc Merhaba kızlar 12. Haftadayız bugün doktorum bi tahminde bulundu ama sizler bakalım ne diyeceksinizzz🥰🤰🏻
kubragencc İlk bebeğimde kendini tam bu haftada göstermişti doktor erkek demişti ve değişmedi ilginçtir ki Buda gösterdi ve sanırım baya baya gösterdi erkek olduğu belli oluyordu 😂😂
beybimom_ fyzn01 ay bende hiç anlamıyorum apaçık ortada gözüken cinsiyetleri bile bilemiyorum ama ben kız hissediyorum ya
rabia_4949 Ve 13. Haftada erkek dedi bu gün 16 haftalık oldum bebeğin bacakları baya kapalıydı zorladı biraz en son bacakları kapalı ama kıza benzettim ben dedi neye inanıcamı şaşırdım
ciceki rabia_4949 canım sende benim gibi olmuşsun bana da 3. Aya kadar erkek dedi 4. Ayda yani bu ay kız çıktı 😀🥰 aynı seninki gibi 2 dir bacaklarını kapattı görememiştik bi türlü emin olmak için en son gittiğimde kız çıktı
rabia_4949 ciceki bakalım bmde bekliyorum ilerleyen haftaları ne olacak 13 te doktor baya kesin konuşmuştu
ciceki rabia_4949 valla benim kide kesinmiş gibi konuşmuştu özele gidiyorum o ilk başta çıkıntıyı pipi olarak gösterip erkek demişti şimdi kız çıktı yanılma payı oluyor yani cnm