semaz sarumi siz de sağlıkla kavuşun ☺️ bize de dua edin lütfen zamanında her şeyleri tamam olduğunda sağlıkla kavuşalım. Erken doğum beni geriyor
gcmm Ben de ikiz gebeliğim 20.haftamda serklaj yapıldı 22+5 oldum erken doğum riskim çok fazla hiç kımıldamadan yatıyorum:(
yymomm gcmm çok geçmiş olsun sağlıkla vaktinde gelsinler inşallah stres yapmayın korkmayın allahın izniyle bir şey olmaz iyi düşünün stres de çok etkiliyor bol bol dinlenin bende şuan öyle yapıyorum hakkımızda hayırlısı olsun🫶