32 haftalık ikizlere hamileyim karnım çok sık sertleşmeleye başladı 20. Haftalarımdan beri oluyodu günde ⅘ kere oluyodu ama artık çok sık olmaya başladı normal mi? Bazen 1 saatte 4-5 kere oldugu oluyo ve 5-10 dk da bir. karnım öne doğru toplanıyor sertleşiyor sonra geri eski haline dönüyor bide öyle olunca nefesim kesiliyor kalbim çok hızlı atıyor yalancı kasılma mı bunlar ?sancı filan yok sadece kasılıyor