doduk İnşallah şuam 12+ 5 deyiz cumartesi fetal dna sonucumuz çıkıcak doktor temiz çıkarsa hafta içi yapıcak inşallah sorunsuz olur. 25 haftada bir kaybım o haftalarda yine olur diye o kadar tedirgin bir gebelik geçiriyorum ki tek ümidim dikişin tutması. İlk gittiğim özel doktor rahim ağzımım açıldığını hiç farketmedi bile o kadar zor bişey ki insan önlenebilir miydi diye çık düşünüyorum.