Bende fetal Dna sonucum çıksın öyle serklaj olacağım 13 haftada ama çok korkuyorum. Diğer bebeğimş 25 +5 de erken doğum yaptım ve 13 gün yaşadı kaybettim. Şimdi tüp bebek yaptırdık ve doktor erken haftada atacağını söyledi. Ama ben korkuyorum. Sonrasında yatmam mı gerekecek, tutacak mı dikiş, birde evim merdivenli in çık yapabilecek miyim? Erken haftada deneyimleyen varsa yazarsa sevinirim.