Babacan çok geçmiş olsun seninki daha zormuş, büyükmüş bebeklerin. Ama neyse ki tekrar kavuşmuşsun yeni bir meleğe. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip eder inşallah.
Her düşük, her doğum gibi farklı olabilir. Benimki gibi ileri dönemlerde olmayan ve kendiliğinden başlayan, sancılı olan düşüklerde dediğim gibi ikinarak hizlandirilabilir.
Ben de ilk adetim çabucak gelsin diye bekliyorum şimdi :)