Kızlar 39+2 deyim en son 38+2 de kontrole gittim yalancı sancılar cıktı onun dışında bişey çıkmadı bir haftadır da belirtim yok aksak yürüyüş ilişki herseyi yapıyorum ama başlamıyor doğum ilk doğumum bu arada 🥲 hem korkuyorum hem bi an önce doğsun istiyorum çok karmaşık hissediyorum 🥹🥲