allyslife ikizannesi663 şöyle ben yüksek kiloda ameliyat olmadım. 92 kilo ile ameliyat oldum ve ilk ay 12 kilo vermiştim, 80 kiloyken hamile olduğumu öğrendim. İlk trimester bana her şey kokuyordu, koku duydukça kusuyordum o süreçte de 9 kilo verdim. 12.haftadan beri 71 kiloyum, şu an 20.haftamdayım
ikizannesi663 allyslife ben 130 ile oldum 7.5 Ay oldu şuan 84 kiloyum 10+2 haftalık hamileyim işte bakalım inşallah bende kilo almam
allyslife ikizannesi663 ay iyi ki aldırmamışsınız, o vebala girilir mi hiç.. bana da aldır dediler de ben aldırmayı düşünmedim bile asla..
allyslife ikizannesi663 mutlaka deneyin, herkese iyi gelen çoğu gıda bende mide yanması yapıyor mesela muz, domates, biber, yağlı ve salçalı tüm yemekler, soğan pişmiş çiğ hepsi, salatalık, yeşillikler..
allyslife ikizannesi663 proteinden zengin, olabildiğince kaçamaksız beslenmeye dikkat ederseniz almazsınız ya, tamamen dikkat ve irade meselesi bu, her gebe kilo alacak diye bir şey yok🫠
allyslife ikizannesi663 bana ameliyat öncesinde de dokunuyordu, ameliyattan sonra da devam etti, azalma olmadı maalesef
ikizannesi663 allyslife ameliyattan önce mide sıkıntınız oldu mu benim yara ve reflü vardı o yüzden beni rahatsız ediyordu ama bu ameliyattan sonra daha belirgin hale geldi mesela eskiden bu kdr ağrımazdı uyutmayacak derecede olmazdı daha Bi ilerledi ameliyattan sonra reflü yicekler le iyice aram açıldı domates ağzıma attığım gbi yanma başlıyor mesela
allyslife ikizannesi663 midem hep hassastı yanardı falan ama şiddetli ve hayatımı etkileyecek şekilde değildi, ameliyattan sonra da farklı olmadı elhamdülillah. Hamilelikte artan hormonlarla mide kapakçığı iyice gevşiyor, sizin için tuz biber olmuştur yani mutlaka gaviscon şurup ya da çiğneme tableti öneririm.