Admsarzu sivasliannee Benim doğumum baya sıkıntılı geçmişti 1 ay oldu 10 cm açılma vardı ama bebek gelmeyince sıkışınca vermişlerdi o anki sancı çok fazlaydı ondan dolayı hissedemedim anlayamadım ama doğum sancısına yakın diyebilirim 🤷🏻♀️
luna01 rabiaerdemm suni sancı nasıldı acaba dayanılmayacak gibi diyorlar doğru mu ? Doktorumda bana 40. Haftada gelmezse verelim diyor o yüzden merak ediyorum
annebaliii sivasliannee ılk oğlumda saat 14 gıbı verdı 17 kadar hıc agrı sancı bsy hıssetmedjm ama açıklığımda artmıyordu sonra 17 den sonra adet sancısı gıbı başladı nst de sancıda çıkmaya başladı tabı her bı saate de kontrol edıyorlardı saat 22 kadar baya baya geldı ve sancı düzene gırdı daha sonra sıddetınj artırdı 6 cm dı 22 de bıraz gec açıldım ben ama dr göre ıyıydı yanı sonra 22 gece 01 arasını hıc söylemeyım baya sıddetlenıyor yanı sonra 01.11 cıvarı Bebegım dogdu ılktı ılke göre ıyı dedıler ama benden ıyısıde vardı kötüsünde bünyeye göre degısır
kmulhim hemsut doğurdum çok şükür 2 saatte oldu bitti çok hızlı oldu açılmam 1 saat orta şiddette sancı çektim sonraki 1 saat çok kötüydü ama 😅 ölüyorum nidalarıyla bana epidural takın diye yalvardım. Doğumhaneye alıyoruz dediler orda da epidural diye yalvarırken doktorum dedi ne epidurali saçları gözüküyor 2 ıkınmada bitecek dedi gerçekten de öyle oldu. Çok şükür 🥰🥰
hemsut kmulhim Ay cok sevindim Allah kurtarmış, benim de saat 12 den beri sancılarım var ama anlayamadım sıklaşmıyor ya da derecesi artmıyor, 10 15 dk da bir 30 sn falan, öyle yatıyorum uyuklamalı şekilde, ne yapacağımı bilemedim de
kartanesii_ kmulhim Allahımmmm eğer çarşamba banada suni vermek zorunda kalırlarsa bende böyle hızlıca hallledip bitireyim sağlıklı şekilde inşallah 😭😭😭😭😭
kmulhim hemsut ya evet mesele aslında bi sıklaşsa düzene girse hee şey oluğ bitecek. İnşallah bi an önce normal sancılarla doğurursunuz
gamzeulu sivasliannee merhaba doğum yaptınız mı yarın bana da suni sancı verilecek sizzce direkt sezeryan mı istemeliyim suniyi deneyim mi