kmulhim bana da yapıldı iki gün önce çok canım acıdı ağladım biraz da bağırdım. Çarşamba randevum var yine mi tekrarlar sizce 🥹 doktor bana söylemedi sıyırma yapcam diye sanırım korkmıyım diye. Bebeğin başına bakıyorm dedi ama eliyle aynı sağa sola ittirdi keseyi rahimden ayırdı ve kanlı akıntım geldi sonrasında bir gün. Hiç sancım yok 39+5 oldum ve ssvd düşünüyoruz 🤦🏻♀️