Merhaba arkadaşlar aralık ayında 9 haftalık gebeliğim sonlandı kalbi durmuştu kürtajla alındı şuan SAT a göre 8 haftalık hamileyim doktor geç döllenme gibi de sanki dedi boş gebelik olacak diye korkuyorum 2 hafta önce doktor keseye baktı Yolk kesesi de olabilir ama tam bişey diyemem dedi kese yavaş büyüyor bende diken üstündeyim sürekli ağlayıp duruyorum 2 hafta sonra çağırdı cuma günü doktora gidicem ama boş çıkacak diye çok korkuyorum ( Doktora gittiğimde 6 haftalıktı 2 hafta geçti sata göre 8 oldum şuan)
