aysegulykslll Ben doğum yaptım 6 ay önce devlet hastanesinde, sürecim çokta güzel geçti,Herşey zaten çok pahalı özele en az 8 9 lere gitmişmişdir 5. 6. Ayıma kadar her ay 3k muayne parası ödeyeceğime kenara altın yapıp atsaydım çok daha iyi olurdu özel hastaneler sadede otel standartı kullanılan yapılan tüm prosedürler aynı normal doğum istiyorsanız sancı odaları bile tek kişilik artık