birannecikk Arkadaşlar adetine 8 gün olup pozitif gören var mı benim pozitif çıktı kaset testim çıkar mı bu kadar erken
allyslife birannecikk kaset test için çok erken geldi ama daha önce gebelik oluştuysa normal olabilir, başka bir testle teyit edebilirsin ya da kan vermek en doğrusu
mezfamily birannecikk nasıl net anlamadım benim regl 5 gün vardı yaptım o kadar silikti .çıplK gözle görünmüyordu bebeğim 5 haftalıktı buna rağmen silikti
blnmyld birannecikk kaset normalde bu kadar erken çıkar mı bilemiyorum bir de erken gebelik testi ile deneyin bence baya koyu çıkmış çizgi yeni bir gebelik değil gibi
kedilivebebeli birannecikk 14 gun iyi bir zaman test cok belirgin mutlaka kan ver bana var gibi geldi
sevglcskn Daha öncesinden hamile kalmış olabilir misin benim adetim birgün gecikmisti ve bayağı silik çıkmıştı
birannecikk allyslife bakalım yarın kan vericem nasipse ama tuhafıma gitti bu kadar erken çıkması bunu bu sabah yapmıştım ondan önceki günde erken gebelik testi yapmıştım o silikti ama belliydi yani
bebegimibekliyorum__ birannecikk kız hayırlı olsun niye üzülüyorsun ben buradayım diyor işte yarın direkt kan ver
allyslife birannecikk ver beni de etiketle mutlaka sonucu alınca, güzel düşünelim inşaallah dağlıkla kolaylıkla vardır aminn😍
birannecikk bebegimibekliyorum__ ya üzülmüyorum da bu kadar da eken çıkması test mi yanılttı diyorum Miratech marka
lokismommy benim kasette 7 gün kala silik çizgi çıktı ama yapıp bakmadım uyumuşum kuruma çizgisidir diye düşündüm ertesi gün fark edince erken gebelik yaptım onda biraz daha belirgin bi silik çizgiydi
birannecikk mezfamily işte bende onu anlamadım nasıl böyle çıkıyor bende ilk kızımı 4 gün kala test yapmıştım baya belirgindi oda