Bu yazıya denk geldiğim için aslında bir nebze içime su serpildi çünkü kendimi tek zannediyordum. İlk gebeliğim ve sigarayı bırakamıyorum. Evet azalttım ama bitmiyor gebeliğimi öğrendiğimin ertesi günü babamı hastaneye yatırdık ve bize doktorlar kendinizi her şeye hazırlayın dediler. Birkaç gün önce amcamı kaybettik ve babam hastanedeyken bunu ona söylemek çok zordu morale ihtiyacı varken hepten yıkıldı. Cenazeden ötürü günlerdir eşimle evimizde kalamıyoruz, cenaze evinde kalıyoruz bir sürü stres ve sıkıntının içine düştüm hamile olduğumu öğrendiğimde ne yapacağımı bilememiştim şimdi bu durumda hiç bilemiyorum ve sigara muhabbeti beni mahvediyor. Direkt bırakanlara hayranım ama onlar kesinlikle anlayışla karşılayamıyorlar. Bağımlı olduğun bir şeyi bırakmak zaten zorken hele kötü bir dönemden geçiyorsan 2 katı zor. İnsallah azalta azalta bırakırım bende. Ne yapacagım hiç bilemiyorum