zehea çok geçmiş olsun. Benim kızımda yoğun bakımda kaldı, hayatımın en zor zamanlarıydı, daha sık gidin, görmek için ısrar edin. Ayrıca kan uyuşmazlığı ihtimali durumundaiğne yapılıyor, size yapılmadı mı hamilelikte? Bunu doktorunuzunda sağlık ocağınızda kontrol etmesi gerekirdi. Benim kan grubum belli olmasına rağmen tekrar rh testi yapıldı ve bakıldı. Anne negatif ise maalesef ihtimali oluyormuş ve iğne yapıyorlar.