zehea canım bende aynı senin gibiyim kan grupları olarak. İğne pozitif ve negatif için geçerli yapılıyor .Bizim ki ABO uyuşmazlığı olarak geçiyor. Tek yapman sık sık emzirmek, söyle emzirmek istediğini. Şimdi ikinci bebeğime hamileyim ve yine baba kan grubundan oluyormuş bebek