bsknr kan ölçülerinizi takip ettiniz mi rica etsem fotoğraf paylaşabilir misiniz benim de yüksek ama insüline başlanacak kadar mı bilmiyorum. Dikkat ettiğimde düşüyor ama şöyle mesela sabah açlık şekerim sekiz saatten önce ölçersem yüksek çıkıyor. Ya da bazı şeyleri bir arada tüketirsem kesinlikle yüksek çıkıyor. Örneğin Mercimek çorbası, üç kaşık Bulgur pilavı, salata, Ayran, tavuk haşlama baktığınızda çok sağlıklı bir menü dimi ama bir saat sonra şekerim 189 çıkıyor. Bulguru iptal edersem düzeliyor. Ekmek grubu kesinlikle yemezsem ki marketten aldığımız tam buğday ları içinde beyaz un ve şeker var onlar yükseltiyor. Yulaf lapası yaparsam yükseliyor. Sabah kahvaltıda haşlanmış yumurta, yeşillik, süt ya da Yoğurt, ve zeytin ya da zeytinyağı yersem düşüyor ama zeytin ya da zeytinyağını çıkartırsam yükseliyor. Ara öğün yapmazsam yükseliyor yaparsam düşüyor gibi gibi. Ben ilk üç dört gün deneme yanılma yöntemi ile test ettim hepsini. Bu şekilde devam edersem düşük kaçamak yaparsam yüksek çıkıyor. Besinlerime önce Salata ile başlayıp sonra ayranla devam edip sonra proteini yiyorum. Bu şekilde de düşük çıkıyor. Umarım yardımcı olmuşumdur.