Uygulamaya göre 3+6 23 nişanda Klomen+ovitrelle oldum yarın kan günüm belki benim gibi olanlar vardır diye sormak istiyorum sol kasığımda ağrı batma gibi bacağıma da vuruyor göbek deliğimden aşağıya kahvemsi ince bir çizgi çıktı (baktığımda gebelik de olabilir hormanel de olabilir yazıyor net de ) akıntım hala var ama iç çamaşırma gelecek kadar değil birde yemeklerden sonra anında uyku çöküyor gün içinde 2-3 den sonra uyku bastırıyor göğsümde dolgunluk yada sızlama vs hiçbirler yok benim gibi olup da pozitif öğrenen var mı aranızda?