ayse80_ 23 mart’ta son adetim 6 mayıs oldu hala bebegi göremedim 27 Nisan’da beta 1112 di 4 mayıs’ta kese ile yolk sac gördü bebek kalp atımı daha görmedik normal mi benimle aynı olan yada yakın olan varmı
NovaVina_ ayse80_ 19 mart’ta benim son adet tarihim. Bende sizle aynı durumdayım. Yolk sac ve kese göründü hatta minnacık bebekte göründü ama kalp atısını cumartesi dinleteceğini söyledi doktorumuz.
Gizem38bilal ayse80_ 14 mart son adet tarihim 4+5 haftada sadece kese görük 5+6 da çok az kalp atışı duyduk🧿♥️
ayse80_ NovaVina_ siz benden 5 gün öndesiniz canım nezaman kalbinin attığını gördü benim cuma da görmesi zor ozman
ayse80_ NovaVina_ inşallah Hayırlı haberlerle gel canım ben daha bebek bile görmedim normal ozaman benim sen benden öndesin
ceren_eff ballim_dunya ayyy benimde son adet tarihim 9 nisan ❣️beklenen adet gününden 2 gün önce yaptım silik pozitif çıktı pazartesi kan verdim beta 93.5 çarşamba 235 çıktı ♥️darısı isteyenlere inşallah
mel8473 19 mart benimde 24 nisanda kese ve yolk sac gordum ınsallah yarın kalp atışına gıdecegım benım rahmım gerıde her turlu vajınal bakacak zaten insallah duyabılırız
kubracaliskn Benim de 29 Mart son adet tarihim 47-87-271 beta değerlerimdi en son 10 gün önce beta 271di bugün muayene oldum kese çok küçük alttan muayene ile görebildi normalde 5+3 gösteriyor uygulama
ayse80_ kubracaliskn anladım canim yanlış okumuşum ben sonra bakınca farkettim 🙂sağlık lâ gelsin inşallah
egemsev kubracaliskn benimde son adet tarihim 29 mart en son salı günü gittim hâlâ kese görünmüyor daha oturmamış dedi 8 gün önceki kan tahlilimde 1358 di
ayse80_ Hayırlı haberlerle kızlar inşallah hepimiz sağ sağlim saglıkla kavuşuruz bebeklerimize Allah’ım hepimizin kalbine gönlüne göre versin her şerde bir hayır her Hayır’da bir şer vardır derler bekliycez bizler için iyi olsun herşey
ayse80_ ayse345689 Gizem38bilal senin adetin benden önce canım daha ben bekleme deyim bebeği görmedim