MYSR Melikebelo bilemedim ki ilk olduğu için :) Allah aratmasın ya en azından canlı kanlı yanımızda olur o duygu yeter bence
meeese MYSR sizinle Doğumumuz aynı gözüküyor 🥰 benim de özellikle evdeysen daha çok Kasılma oluyor işyerinde o kadar olmuyor heralde dinlendiğimden kaynaklı 🤔
MYSR meeese işten ayrıldım evdeyim acayip kasılmalarım var çok yürüdüğüm de de alt bölgeme bişey batıyor sanki o an orada doğuracağım 😂
meeese MYSR benim o derece değil kasılma hep var da batma çok nadir oluyor günde 3 kez falan o da akşamları otururken.inşallah haftaya çarşamba da ben izne ayrılmış olacağım 🤩
MYSR meeese Allah yardımcımız olsun valla son haftalar daha zor diyorlardı ama inanmıyordum göbeğinin aşağıya doğru düştüğünü fark ettin mi bir kaç gündür benim öyle alttan destek vermek istiyorum öyle bir duygu geliyor çocuk düştü düşecek gibi :))
meeese Melikebelo aynen dinlendiğim zamanlarda çok oluyor ya da farkına varıyorum anlamadım 🤔 ama çok tekme atıyor işteyken evdekine göre.
meeese MYSR benim öyle değil belki senin bebiş daha sabırsızdır 🤗 Allah bir avazda kurtarsın inşallah.