Kızlar merhaba bugün doktorumla doğum konusunu açtık biraz doktorum 31 32. haftalarda ciğer geliştirici vurup 37. Haftada sezeryan doğum planlıyor benim için riskli bir gebeyim daha önce ölü doğumum düşüklerim oldu en önemlisi de tansiyon hastasıyım aranızda ciğer geliştirici olan var mı nasıl olunur karından mı oluyor hiçbir bilgim fikrim yok