tugcekmrr missandei Canım ben henüz gitmedim doktora 13 haftada gitmeyi düşünüyorum bayramdan önce ☺️
tugcekmrr missandei 10. Hafta ilk kez devlet hastanesine gittim ama benim rahmim ters olduğundan bastırıyorlar kesede bebekte görüntü olarak düzgün çıkmıyor. Yorum yapamıyorum
sserap0935 ![https://mutluresim.com/images/2026/05/05/Xj4DZH.jpg] (https://) banada bakarmisiniz lutfen
allykty gören olursa bende şansımı deniyim jsfjakfk daha çok yeni 6+5 keseden falan belki yapan olur..😭