feyzaaltunakyuz 13 Haftalık Doktor Tahmin yürüttü bakalım sizler de doktorum dediğini tahmin edecek misiniz
feyzaaltunakyuz missandei doktor tahmin yuruttu çok küçük erken ama sanki kıza benzettim dedi 🤭 ama buraya attığım günden beri herkes erkek diyor bir kişi bile kız demedi 😅 bende şimdi şaştım kaldım
tugcekmrr miniikeller34 Forumların olduğu sayfada sol üst köşede 3 çizgi var oraya tıkla resim ekle var oradan internette sayfa açılacak, resim seçiyorsunuz, link veriyor kopyalayıp buraya yapıştırıyorsunuz
feyzaaltunakyuz tugcekmrr doktor tahmin yuruttu çok küçük erken ama sanki kıza benzettim dedi 🤭 ama buraya attığım günden beri herkes erkek diyor bir kişi bile kız demedi 😅 bende şimdi şaştım kaldım
tugcekmrr feyzaaltunakyuz Nub, kafa yapısı falan ben erkeğe benzettim bacak arası ultrason görüntüsü var mı ☺️
feyzaaltunakyuz tugcekmrr yok ikili tarama testin de sordum hocam cinsiyet tahmini yapar mısınız diye en son bebeğe bakarken dedi sankim kıza benziyor ama yanılırsam üzülmece darilmaca yok demişti çok küçük daha çünkü dedi 😅🥹
tugcekmrr missandei Evet canım ama ileriki haftalar daha net belli olur 11. Haftaya giriyorsun sende sanırım bende 11+2 🥰 2. Hamileliğim
missandei tugcekmrr evettt hayırlı uğurlu olsun sana daa. Seninkinin cinsiyetine yorum yaptı mı doktor
tugcekmrr missandei Canım ben henüz gitmedim doktora 13 haftada gitmeyi düşünüyorum bayramdan önce ☺️
tugcekmrr missandei 10. Hafta ilk kez devlet hastanesine gittim ama benim rahmim ters olduğundan bastırıyorlar kesede bebekte görüntü olarak düzgün çıkmıyor. Yorum yapamıyorum