bernsuna miyopmom sizinki his mi yoksa teorilere keseye bebeğe göre mi ben hiç anlamıyorum birisi kese ve nub teorisine göre kız demişti 🤗
smkrky mahirim2026 Amin sağolun aslında kız hissediyordum ama ilk çocuğum zaten önemli değil sağlıklı olsun yeter☺️
semakrsln bernsuna doktorlar 12.haftaya kadar bacak arasına göre değil nuba göre tahminde bulunuyor. Araştırabilirsiniz. Benim doktorum tahminde bulunurken nuba göre değerlendiriyoruz dedi
bernsuna semakrsln anladım ama çok yüksek oranda da yanlış çıkan oluyor sanırım erken hafta olduğu için