bernsuna Kızlar net olmayabilir diyorlar bana 13’te devlette doktor erkek demişti, sonra 16’da özeldeki doktorum kıza benziyor dedi başta detaylı bakıp görmeye çalışınca erkek gibi dedi. Bebeğin pozisyonuna göre değişiyor gerçekten de bize de gösterdi bakın bu açıdan bakınca aynı kız iyice incelemesem erkek diyemezdim dedi ki yine de sonraki kontrole bıraktı kesinleştirmeyi☺️ Çok hevesleniyor insan alışveriş yapmaya ama unisex şeyler alabilirsiniz battaniye, müslinler, bazı hastane takımları falan ben öyle yapmıştım başlarda hep.