lili14 valla bana baya oldu inan hatırlamıyorum ilaçları. Yuvarlak Bi ilaç vardı çark gibi onu baya kullandım aspirini dr. Strese sakın girme o çok etkiliyor dua et bol bol zor Bi süreç anlayabiliyorum seni inşallah sende hayırlı güzel sonuçlar alırsın. Benim kayserideydş ben transferden sonra Sivasa yolculuk yaptım hatta. Sürekli yatma demişti bana doktorum yavaş yavaş evin içinde dolaş rahime oksijen gitsin demişti.