mervekrg54 valla arada kaçamak yapıyorum canım çok isteyince. Ama kahvaltı sonrası ya da ara öğün niyetine yapıp bol ceviz süt vs yiyip içmeye çalışıyorum yanında. Yürüyüş ve su sonrasında çok düşürüyor. Kaçamak yaptığım günler sabah şekerim bira yüksek çıkıyor sadece 105 gibi..ama genel olarak toklukların düzenli olmasına bakıyor doktorlar