yaseminis bana doktorun verdiği kağıtta 2 saat sonra tokluk yazıyordu ona rağmen 1 saat sonra ölçtüm hep ha sınırda ya birazcık yüksek çıkıyordu. Doktora ölçümleri gösterince iki saat dimi bu tokluklar diye sordu şimdide 2 saat sonra ölçüyorum daha iyi çıkıyor. Hangisi doğru bilemedim sosyal medyada da 2 saat diyen de var 1 saat diyen de