cmlea hayır 3 buçuk yaşında bi kızım var. İlkini erken gebelik testiyle öğrenmiştim 3 haftalıktı. Kan verdim beta 18lerde falandı tabi o heyecanla herkese söyledik 1 hafta sonra doktora gittik kese var ama kalp atışı yok, 1 hafta sonra çağırdı kalp atışını da duyduk şükür güzel ilerledi.
Şimdi de 3 haftalıkken öğrendim .kanda vermedim doktora da gitmedim henüz
7.haftayı bekliyoruz hepsi tek kontrolde hallolsun diye veee sadece eşimle ikimiz biliyoruz 🙃