Merhaba, 6+6 ‘yız bizde :) bende henüz kalp atışını duymadım cumartesi insallah, bir aksilik olmaz ise. Onun haricinde kanamam var. Progestan iğne ile devam ediyorum. Biraz yorucu geçiyor bu konuda ama bana da zaman geçmiyor maalesef 🥹 cok korktum bebeğimi kaybettim diye ama cok sükür benimle hala. 🧿🌸