simgedeniz60 hghg eşim 1 ekimde gidiyor iş sözleşmesiyle ev bulup yerleştikten sonra bebekte biraz büyüyünce biz gideceğiz inşallah 🙏🏻
hghg simgedeniz60 hersey gönlümüzce olur inşallah zor bir süreç ama zaman çok hızlı geçiyor ben ne ara doğurdum ne ara başvuru yaptık anlayamadım bile 😊
simgedeniz60 hghg inşallah darısı bebeğimle bana olsun sağlıkla kucağıma alayım da su gibi geçsin zaman 🥰🙏🏻 Allah tez vakitte kavuştursun sizi de uzun sürmeden inşallah