hghg aile birleşimi deneyimim yok ama turistik ve ticari vize için çok gittim vfs ye. Öncelikle randevularda çok fazla aksama oluyor, 2-3 saat beklediğim oldu ona göre bebeğin beslenmesi vs için hazırlıklı gidin. Belgelerinizi, fotoğraf ve parmak izi alıyorlar. Belgeniz tamamsa çok sıkıntı yaşamazsınız. Zaten aracı kurum olduğu için çok soru falan sormuyorlar. Aile birleşiminde de farklı bi prosedür yoktur bence :)