ceha Sabahtan beri sancılarım vardı düzenli. Akşam Sancılarım artınca küvette sıcak suya oturdum yarım saat nasıl rahatladım ama sanki epidural takılmış gibi oldu. Sudan çıktığım gibi sancı geliyordu geri giriyorum küvete😁 sonra oturdum tekrar bi sancıyla beraber suyum patladı. Zaten ne olduysa öyle oldu su patladıktan sonra sancı dayanılmaz bi seviye aldı ve dakikada bir girmeye başladı nasıl bağırıyorum ben görmen lazım😁 Yani ne bileyim sırf açılma muayenesinden korktuğum için gitmek istemedim başta hastaneye. Siz siz olun benim gibi yapmayın sancınız düzene girince direk gidin. Hastaneye geldiğimde zaten bebek ağzına gelmiş iki ıkındım direk doğdu. Şimdi kuşlar gibi hafifim ve hoplaya zıplaya tuvalete gidiyorum. Ne kesi var ne dikiş😁 rabbim hepinize çok kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏼