İdrara sıkışamayaınca sonda takılıyor evet açıyor tabi ama dayanılmayacak kadar değil sonraki 1-2 gün ise isratjnı yaparken yanıyor sonra geçiyor. T+7 deyim test yaptım akşam negatif çıktı moralim bozuldu 2. Transferim bu 5. Gün embriyosu nasip artık ne diyelim