sarumervee yenidenbabyandmom1 benimde 6 çıktı doktorum bi dahaki gelişinde damardan serumla verelim ilaç fayda etmiyor dedi
aslliasya yenidenbabyandmom1 çok düşük olduğunda tüp olanı veriyorlar normalde depoları doldurmak için sonra depolardan gitmemesi için kapsül olanı veriyorlar diye biliyorum
ayyserella yenidenbabyandmom1 benimde 3 çıkmıştı d vitaminim, doktor ocean d vitamini vermişti. günde 10 damla kullan demişti.